Класифікатор типів контейнерів

Вантажні контейнери займають важливе місце в торговельній та логістичної діяльності, так як без них неможливо переміщення вантажів. Транспортні контейнери призначені для перевезення вантажів різних розмірів, як для перевезення збірних вантажів (LCL-доставка), так і для великих партій вантажів в сухопутних і морських умовах. Вантажні контейнери розрізняються за видами, розмірами і особливостям конструкції, в залежності від вантажу і способу їх переміщення. Розглянемо, які бувають види контейнерів для перевезення вантажів, і чим вони відрізняються один від одного.

Типи і розміри морських контейнерів

Морські суховантажні контейнери

Для морського перевезення вантажів використовуються тари різної місткості з кортеновской стали, невибагливої ​​до метеоумов. У таких контейнерах здійснюють перевезення не швидко псується і великих габаритних вантажів, наприклад, мотоцикли з Японії в Одесі виявляються за допомогою переміщення в морських сухогрузах. Оптимальними і найбільш поширеними габаритами морського контейнера є 20 і 40 футові, рідше використовуються контейнери розміром 10 і 45 футів, через нестандартність. Типи вантажних контейнерів для морських перевезень:

  • Standart (Dry Van, General Purpose). Універсальні морські контейнери для перевезення будь-яких вантажів.
  • High Cube (HC). Контейнер зі збільшеною висотою на один фут по відношенню до стандартних видів тари. Підходить для перевезення будь-яких видів вантажів, як правило, нестандартних розмірів.
  • Pallet Wide (PW). Контейнер даного типу відрізняється більш широкою основою по відношенню до стандартного розміру. Призначений для перевезення вантажів, поміщених на палети. Завдяки збільшеній ширині, вміщує 2 палети по 120 см.
  • Open-Top (ОТ). Тара відрізняється відкритим верхом і оснащена дахом з брезентового тенту. Такий контейнер підходить для перевезення вантажів, не поміщаються по висоті в інші контейнери.
  • Hard-Top (HT). Оснащений відкривається металевим дахом, що дозволяє здійснити завантаження зверху (в разі, коли для вантаження використовується підйомний кран). Підходить для перевезення негабаритних вантажів і складних конструкцій, наприклад промислового обладнання.
  • Upgraded (UP). Відрізняється підвищеною вантажопідйомністю, що досягається за рахунок посиленої міцності підстави.
  • Flat Rack (FR) і Platform (PL). – контейнери платформного типу. Являють собою відкриту платформу, призначену для перевезення “надважких” негабаритних вантажів, наприклад: спеціальне обладнання, продукти важкої промисловості, будівельні матеріали (бетонні блоки).

Види і розміри морського контейнера 20 футів

Всі перераховані вище види тари для морських перевезень представлені в розмірах 20 і 40 футів. Розмір морського контейнера 20 футів може відрізнятися в залежності від типу тари:

  1. Стандартний. Контейнер забезпечує волого й пилу, підходить як для перевезення, так і для довгострокового зберігання вантажів. Вантаж поміщається всередину контейнера через широкі двері в торці. 20-ft тари вміщують обсяг вантажу до 34 куб.м., максимальне завантаження до 22 тонн. Вага контейнера 2 тонни.
  2. Контейнер-платформа. Відрізняється відсутністю бічних стін і даху, в контейнери передбачені тільки стіни з торця, що забезпечують підтримку і захист вантажу, таким чином, бічна навантаження на контейнер відсутній. Така конструкція дозволяє занурити великогабаритні вантажі і робить зручною будь-які види вантажно-розвантажувальних робіт. Місткість контейнера до 28 куб.м., максимальне завантаження 27,5 тонн. Незважаючи на відсутність бічних стін, вага тари більше стандартного – 2,9 тонн.
  3. Відкритий. Контейнери зі знімається жорсткої або м’якої дахом дозволяють занурити великогабаритний вантаж у вертикальному положенні через дах, що робить доступною навантаження за допомогою підйомного крана. Контейнер важить 2,4 тонни, вміщує вантаж до 32 куб.м., забезпечує максимальне завантаження 22,5 тонни.
  4. Рефрижераторний. Даний тип контейнерів оснащений спеціальним регулюючим обладнанням, що дозволяє забезпечувати і підтримувати протягом транспортування певний температурний режим. Об’єм контейнерів невеликий – 28 куб.м., витримує завантаження до 24 тонн при вазі тари 3 тонни. Зазвичай в таких контейнерах перевозять швидкопсувні продукти.

40-футові контейнери

40-ft контейнери не менш затребувані для морських суховантажних і інших перевезень, ніж 20-футові. Вони володіють більшою місткістю, що дозволяє перевозити більше великогабаритні вантажі і великі партії товарів. Габарити 40 футового контейнера також різняться в залежності від виду:

  1. Стандартний. Контейнер підходить для переміщення великогабаритних вантажів. Забезпечує більшу місткість об’ємом 67,7 куб.м. і завантаження 26,5 тонн при вазі тари – 3,9 тонн.
  2. Відкритий. Контейнер 40 футів з відкритим верхом вміщує обсяг вантажу 66,7 куб.м. при максимальному завантаженні 31,7 тонн. Вага контейнера майже в 2 рази більше 20-футового – 4,4 тонни.
  3. Контейнер-платформа. Довжина 40-футового контейнера-платформи дорівнює 12 метрам при стандартних ширині і висоті, вага контейнера більше перерахованих вище – 5,5 тонн. Тара має вантажомісткістю 54,8 куб.м. і максимальним завантаженням 39,4 тонн.
  4. Рефрижераторний. 40-футовий контейнер з підтриманням температурного режиму здатний вмістити обсяг вантажу до 60,2 куб.м. і витримати максимальне завантаження до 26 тонн. Такий контейнер часто використовують як склад-холодильника для зберігання і перевезення великих партій продуктів з обмеженим терміном придатності. Вага рефрижераторною тари становить 3,7 тонн.
  5. Контейнер збільшеної місткості. Контейнер типу High Cube має збільшену місткістю в висоту і вантажопідйомністю понад 30 тонн. Тара вміщує обсяг вантажу до 76,4 куб.м, при цьому важить менше багатьох 40-футових контейнерів – 4,1 тонну.
  6. Рефрижераторний зі збільшеною місткістю. Такий контейнер має додаткової місткістю до 5 тис.кг і становить 66,1 куб.м. У тарі також підтримуються різні температурні режими – охолодження, заморожування, підігрів. Вага контейнера становить 4,2 тонни.

Танк-контейнер вантажний і його види

Важлива роль в логістиці відводиться танкам-контейнерів, які представляють собою цистерну для транспортування різних рідин і зріджених газів. Місткість таких цистерн варіюється від 26 до 35 куб.м. Іноді передбачається оснащення пароподогревом або термоізоляцією для підтримки температури транспортується жідкості.Танкі-контейнери вантажні представлені в декількох видах:

  • IMO0. Призначені для перевезення харчових рідких вантажів, таких як молоко, соки, мінеральні води. Місткість цистерн становить 20-30 тис.л, а товщина стін в межах 2 мм.
  • IMO1. Призначені для транспортування небезпечних вантажів (горючі і окислюються матеріали, агресивні та токсичні речовини, інші небезпечні рідини). Цистерни від 14 до 30 тис.л., товщина стін ємності доходить до 8 мм.
  • IMO2. Використовується для транспортування безпечних вантажів (речовини з низьким ступенем токсичності і корозійні рідини). Місткість ємності – 21-30 тис.л., товщина стін 3-4 мм.
  • IMO5. Застосовуються для перевезення зрідженого і стисненого газу, а також інших легкозаймистих рідин з робочим тиском в тарі більше 7 бар (тиск в інших ємностях від 2 до 6 бар).
Зворотний дзвінок
Проста форма >
Розширена форма >
Спасибі, ваш запит відправлено
При відправці Вашого повідомлення сталася помилка.
Ошибка
Спасибі, ваш запит відправлено
При відправці Вашого повідомлення сталася помилка.
Ошибка
}