fbpx

Вакансії

Будь ласка, оберіть місто і посаду, на якій ви бажаєте працювати.


У разі, якщо ви бажаєте заповнити заявку на вакансію з дистанційною співпрацею, в переліку міст оберіть “Дистанційна робота”.

Оперативний менеджер
Одеса
Вимоги:

•Досвід роботи у сфері логістики

•Англійська не нижче – B1

•Досвід роботи в CRM – системах,1С

•Досвід роботи з такими документами як: CMR, TIR, TTH

Обов’язки:

•Прийом і перевірка заповнення ТТН від клієнтів (коносаментів, інвойсів, доручення, сертифікатів та інше)

•Підготовка нарядів і доручень для видачі і прийому вантажу з/на термінал

•Підготовка документів для отримання дозволу зі сторони контрагентів (лінійних агентів, терминалів, митних служб та інше)

•Оформлення документів для страхування вантажу и контейнерного обладнання

•Підготовка заявок і організація проходження додаткових форм контроля

•Контроль повернення/здача контейнерного обладнання після розвантаження (в телефонному режимі, за допомогою CRM – систем)

•Оформлення і видача тимчасових і постійних пропускних посвідчень на територію портів

•Ведення статистики завершених угод по експедируванню контейнерів

Ми пропонуємо:

•П’ятиденний робочий тиждень, з 8.45 до 18.00

•Офіційне працевлаштування

•Корпоративний мобільний зв’язок

•Офіс в центрі міста

•Стабільна заробітна плата (стала частина + бонус за результатами роботи)

Чекаємо ваші резюме з зазначенням бажаного рівня заробітної плати

0671501925

Антоніна, керівник відділу підбору та адаптації персоналу

Менеджер по роботі з клієнтами
Одеса
Вимоги:

•Уважний, комунікабельний, відповідальний

•Бажане але не обов’язкове знання Бітрикс і 1С

•Бажання навчатися та розвиватися

Обов’язки:

•Інформування клієнта

•Взаємодія з різними департаментами

•Робота з документами, та базами

Ми пропонуємо:

•П’ятиденний робочий тиждень, з 8.45 до 18.00

•Офіційне працевлаштування

•Стабільна заробітна плата (стала частина + бонус за результатами роботи)

•Офіс в центрі міста

0671501925

Антоніна, керівник відділу підбору та адаптації персоналу

Менеджер з продажу логістичних послуг
Одеса
Вимоги:

•Досвід роботи в сфері морських контейнерних перевезень

•Знання структури, алгоритмів і ціноутворення контейнерної логістики

•Досвід організації ефективних продажів

•Вміння мислити системно і стратегічно

•Здатність діяти в умовах багатозадачності, вирішувати оперативні завдання

Обов’язки:

•Робота з наявними клієнтами

•Пошук і залучення нових клієнтів

•Ведення переговорів з клієнтами з надання логістичних послуг

•Прорахунок і формування комерційних пропозицій

•Оформлення і підписання контрактів, заявок, укладання угод

•Контроль customer service при супроводі угод

Ми пропонуємо:

•П’ятиденний робочий тиждень, з 8.45 до 18.00

•Офіційне працевлаштування

•Корпоративний мобільний зв’язок

•Офіс в центрі міста

•Стабільна заробітна плата (стала частина + бонус за результатами роботи)

Чекаємо ваші резюме з зазначенням бажаного рівня заробітної плати

0671501925

Антоніна, керівник відділу підбору та адаптації персоналу

Проектний менеджер департаменту маркетингу
Одеса
Вимоги:

•Вища освіта (перевага: реклама, маркетинг, PR)

•Бажаний управлінський досвід в сфері маркетингу, реклами, продажів, сервісу і наявність успішних кейсів

•Знання інструментів і механізмів онлайн маркетингу

•Інтерес до новітніх технологій в області маркетингу

•Знання різних методів аналітики

•Креативність, вміння мислити нестандартно

•Клієнтоорієнтовність, відкритість, комунікабельність, вміння легко встановлювати контакти

•Вміння поєднувати творчий підхід з аналітикою

•Бажання і вміння працювати в режимі багатозадачності

Обов’язки:

•Систематизація і вибудовування процесів розвитку і бренд-стратегії компанії аналіз ринку, сегментування, відстеження ринкових тенденцій організація PR-діяльності: розвиток і робота з інтернет-ресурсами, організація спец. заходів і їх висвітлення

•Онлайн робота і ведення 2-х ключових проектів компанії

•Розробка та впровадження програм лояльності та стандартів представленості послуг компанії

•Аналіз ефективності проектів (рекламної діяльності), коригування, досягнення затверджених цілей по проектам

•Оперативне керівництво командою маркетингу в проекті

•Планування і контроль виконання проектної роботи

•Ведення декількох проектів одночасно

Ми пропонуємо:

•Офіційне працевлаштування

•Повну зайнятість

•Цікаві креативні і амбітні проекти

•Прогресивну систему оплати праці – ставка + бонуси і премії (обговорюється на співбесіді)

•Робоче місце в комфортному офісі (ЦЕНТР міста)

Із задоволенням ознайомимося з Вашими успішними проектами (додавайте посилання в резюме)

0671501925

Антоніна, керівник відділу підбору та адаптації персоналу

SMM-менеджер
Одеса
Вимоги:

•Вища освіта, за напрямом

•Знання методів аналізу і показників ефективності в соц. мережах

•Виявлення прямих і непрямих конкурентів

•Уміння вибудовувати стратегію і тактику розвитку сторінок в соц. мережах

•Навички роботи з великим об’ємом інформації

•Вміння користуватись Photoshop

•Навички роботи с FB ads-manager, створення і таргетування рекламних об’яв в соц. мережах

Обов’язки:

•Створення і підбір контенту сторінок (пости, Сторіс, відеопости, прямі ефіри і т.д.)

•Створення та оформлення сторінок

•Створення креативів для реклами

•Аналітика сторінок

•Збільшення кількості передплатників, темпу зростання передплатників

•Збільшення залучення та взаємодії передплатників, охоплення

•Збільшення Love, Talk, Amplification Rate

•Обробка негативу

•Збільшення Social Traffic

•Збільшення CTR

•Збільшення кількості Лідів

•Створення і ведення контент плану

•Звітність

•Внесення оплат по відділу в 1С

Ми пропонуємо:

•Офіційне працевлаштування

•Повну зайнятість

•Цікаві креативні і амбітні проекти

•Прогресивну систему оплати праці – ставка + бонуси і премії (обговорюється на співбесіді)

•Робоче місце в комфортному офісі (ЦЕНТР міста)

Із задоволенням ознайомимося з Вашими успішними проектами (додавайте посилання в резюме)

0671501925

Антоніна, керівник відділу підбору та адаптації персоналу

Керівник напрямку LCL (збірні вантажі, морські контейнерні перевезення)
Одеса
Вимоги:

•Досвід роботи в сфері збірних вантажів, контейнерних перевезень

•Знання структури, алгоритмів і ціноутворення LCL логістики

•Основні знання ЗЕД

•Вміння мислити системно і стратегічно

•Здатність діяти в умовах багатозадачності, вирішувати оперативні завдання

•Досвідчений користувач ПК, знання 1С

•Англійська мова – середній / вище середнього

Обов’язки:

•Робота з наявними клієнтами

•Пошук і залучення нових клієнтів

•Ведення переговорів з клієнтами з надання логістичних послуг

•Прорахунок і формування комерційних пропозицій

•Оформлення і підписання контрактів, заявок, укладання угод

•Ведення встановленого обліку і звітності в програмі 1С

Ми пропонуємо:

•5/2, офіційне працевлаштування

•Компенсаційний пакет, мобільний зв’язок

•Офіс в центрі міста

•Заробітна плата (ставка +%)

Просимо надсилати розгорнуті резюме із зазначенням назви вакансії та бажаного рівня з/п

0671501925

Антоніна, керівник відділу підбору та адаптації персоналу

Не знайшли потрібну вакансію, але бажаєте у нас працювати?

Залиште своє резюме і наш HR зв'яжеться з вами!

Зв'яжіться з нами

Спасибі, ваш запит відправлено
При відправці Вашого повідомлення сталася помилка.
Помилка